Son of a Beach

Veel gestelde vragen

01. Bestelling

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven ernaar om de order binnen 48 uur te verzenden. Wanneer een levering toch vertraagd is, proberen wij je hier zo snel mogelijk van op de hoogte te stellen. Zodra wij de order hebben overgeleverd aan onze vervoerder, dan ontvang je een track & trace om de voortgang van je bestelling te volgen.

Hoe voeg ik extra (kinder)zwemkleding toe aan mijn bestelling?

Mocht je op zoek zijn naar extra artikelen van bijvoorbeeld de gematchte zwemkleding, voeg deze dan gemakkelijk toe via de categorieen waar wij enkele stuks aanbeiden, zoals heren en kinderen. De prints die wij in een match aanbieden, bieden wij in bijna alle gevallen ook enkel aan. Mocht die van jou er niet tussen staan, neem dan even contact op met de klantenservice.

Is je product beschadigd of heb je een klacht?

Ben je niet tevreden over je aankoop, of is deze beschadigd? Dan verzoeken wij je vriendelijk om dit zo snel mogelijk te melden via info@sonofabeach.nl. Wij zullen dan samen met je kijken naar een passende oplossing. 

02. Retouren

Mijn bestelling retourneren, hoe werkt dat?

U heeft het recht uw bestelling tot 100 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Meer informatie vind je hier. 

03. Overige vragen

Heb je een andere vraag?

Heb je een andere vraag? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice vis info@sonofabeach.nl